Caută
  • Danicris

Ghidul Vânzătorului

Actualizată în: Febr. 10


Atunci când se hotărăsc să scoată spre vânzare o proprietate, toți clienții noștri își doresc să obțină un preț cât mai bun pentru proprietatea lor și să realizeze vânzarea în timp util, aliniat cu planurile lor personale.


Toate acestea depind, însă, de câteva aspecte care fie pot face posibila vânzarea în termenii doriți, fie împiedică sau amână acest lucru.


Am pregătit mai jos un ghid simpificat, cu sfaturi pentru parcurgerea cu success a întregului proces de vânzare a unei proprietăți:


1. Evaluarea & Stabilirea prețului


Cel mai important aspect la acest stadiu este să analizăm obiectiv valoarea reală a proprietății pe piața imobiliară, încercând să eliminăm subiectivitatea generată de propriile atașamente față de proprietate.


Aspectele cele mai importante care determina valoarea unei proprietăți sunt:

- Locația și împrejurimile;

- Suprafață, numărul de camere, etajul;

- Vechimea și calitatea construcției;

- Îmbunătățirile;


Pentru stabilirea unui preț corect al proprietății, puteți apela fie la un evaluator imobiliar, fie puteți fi asistat de un consultant imobiliar, care este la curent cu dinamica pieței imobiliare locale și vă poate sfătui în acest sens. Astfel vă asigurați că prețul cerut nu este nici prea mare, nici mai mic decât normele pieței.


Daca, însă, doriți să stabiliți prețul pe cont propriu, sfatul nostru este să vă analizați proprietatea și să o comparați cu proprietăți cu aceleași caracteristici, care au fost recent vândute sau sunt la vânzare.



2. Listarea pe piață


De multe ori, vânzarea unei proprietăți este împiedicată sau amânată de lipsa vizibilității ofertei pe piață.


Asigurați-vă că promovați oferta de vânzare pe cât mai multe canale de comunicare, folosind o descriere completă și dacă este posibil, poze de înalta calitate.


La acest stadiu, colaborarea cu o agenție imobiliara poate constitui un real avantaj. La Danicris, ne vom ocupa de prezentarea și promovarea intensivă a proprietății dumneavoastră pe o gamă largă de canale de comunicare (social media, platforme de vânzare imobiliară, website), dar și de prezentarea directă către potențialii cumpărători din baza noastră de clienți.